Svensktalende Kundeservicemedarbejder - Plastmo A/S - Ringsted


Svensktalende Kundeservicemedarbejder - Eksportmarkeder

For Plastmo A/S søger vi en dygtig kundeservicemedarbejder, der kan og vil yde en førsteklasses kundeservice fra ordre til levering fortrinsvis til svenske kunder. Det er derfor et ubetinget krav, at du taler og skriver fejlfrit svensk.

Stillingen:

Du vil blive en del af et stærkt internationalt kundeserviceteam, der sammen med engagerede kolleger servicerer kunder i Norden, Baltikum, Japan og Europa.

Sammen med kompetente og tekniske velfunderede kolleger servicerer du interne og eksterne kunder på en  engageret  måde, som gør, at der opstår langvarige relationer. Kundeserviceafdelingen har et tæt samarbejde med marketing- og salgsafdelingen, hvorfor du via din fleksible indstilling deltager i opgaveløsninger på tværs af afdelingerne.

Plastmo A/S har hovedkontor i Ringsted, og er en del af den internationale koncern ACO. Der er ca. 60 ansatte i Ringsted og knap 4000 i hele koncernen.

Du kan læse mere om Plastmo A/S på www.plastmo.dk

Højt serviceniveau

Som kundeservicemedarbejder er det din første prioritet at vejlede og supportere kunder via telefon og e-mail, samt sikre at alle ordrer behandles på den mest effektive måde. Dit overblik og din sans for detaljen sikrer, at alle leverancer stemmer med de korrekte produkter, kvantiteter, priser, sted og dato for levering.

Primære opgaver:

  • Ordrehåndtering og telefonservice til kunder, forhandlere og samarbejdspartnere
  • Udregning af tilbud samt opfølgning
  • Mersalg gennem god servicering og teknisk rådgivning
  • Servicering og ordrebehandling til datterselskab i Norge
  • Vedligehold af CRM database
  • Intern assistance ved opdatering og oversættelse af marketing materiale
  • Booking af transporter
  • Reklamationsbehandling
  • Planlægning og deltagelse i messer og andre salgsfremstød
  • Central rolle for effektivisering og udvikling af salg- og kundeserviceprocesser
  • Opfølgning på kundetilfredshedsundersøgelser og servicetjek samt efterfølgende at strukturere tiltag
  • Diverse ad hoc opgaver

Erfaring:

Du har flere års erfaring med kundeservice fra lignende stilling.

Du har en god forretningsforståelse og forstår at finde løsninger i en travl hverdag.

Profil:

  • Du taler og skriver fejlfrit svensk, og det forventes ligeledes at du kan begå dig på dansk og engelsk
  • Du ved, at kunden er det primære aktiv
  • Du er detaljeorienteret og har fokus på deadlines
  • Du kan bevare overblikket, også når det går stærkt
  • Du tænder på kundeservice i en travl hverdag
  • Du trives i et arbejdsmiljø, hvor opgaver løses i tæt samarbejde med dine nærmeste kolleger, hvor gensidig respekt er et nøgleord. Du skal derfor være lydhør og have en god diplomatisk sans
  • Du er meget selvstændigt arbejdende og evner at tage initiativer for at styrke kontakt og samarbejde med eksisterende forhandlere
  • Du er rutineret bruger af ERP gerne Navision - og Officesystemer

Du tilbydes en fast stilling med gode ansættelse vilkår, herunder kantineordning og pension, i en organisation der har fokus på et godt arbejdsklima og medarbejderudvikling gennem en åben og ærlig dialog.

Søg stillingen:

Ansøgningerne håndteres af Peeq,  og du bedes derfor sende din begrundede ansøgning og CV med foto i til nedenstående e-mail, mærket  "Svensk Kundeservice - Plastmo".

Vi gør opmærksom på, at der holdes samtaler løbende, hvorfor stillingen kan være besat inden annoncens udløb.

Ansøgning og evt. spørgsmål vedr. stillingen, stiles til Partner Helle Dybdahl-Eriksen,tlf. 22 30 52 90 - e-mail helle@peeq.dk